[LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Igor Derzek igor.derzek at volja.net
Sun Mar 2 23:21:57 CET 2003

On Sun, 2003-03-02 at 15:59, Aleksander Bastl wrote:

> Pri nas uporabljamo Delphi in MySql, na vec lokacijah, najvecja baza je cca
> 3GB in dela brez problema ze tretje leto, 50+ users.
> Sploh ne vem kaj te skrbi pri tvoji velikosti.
>
> Aleksander

Stvar smo danes preizkusali in ni cisto trivialna. Access dovoli
exportiranje tabel preko odbc driverja v mysql. (kreiranje tabel je v
accessu - nato pa export) Potem se v accessu naredi linke na tabele v
mysql. lahko se dodaja rekorde in dela poizvedbe, ampak ne cisto gladko
- imeli smo tezave z autonumber (+1 increment) v ID novega rekorda in se
druge tezave- zmanjkalo je casa za odpravljanje pomanjkljivosti, smo pa
nasli cel kup literature na webu, ki jo bo treba prestudirat.

Glede Delphija cisto verjamem, ampak v nasem primeru je to manj primerna
resitev. (Poleg tega je baje M$ kupil Borland - ze ve zakaj - ker je
dober most za povezavo m$ uporabnikov z Linux strezniki...)
Ostajajo se dostopi preko internet strani...

Se vedno me zanima ali so delujoci primeri Access - MySQL ze kje
postavljeni? Prosil bi za ogled kaksnega takega primera, ce je mogoce.

LP, Igor