[LUGOS] gov.si na linux

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sun Mar 2 21:38:44 CET 2003

On Sun, 2 Mar 2003, Robert Ludvik wrote:

> Po mojih izkusnjah je prehod z M$Office na OOo enostaven. Novopecene
> uporabnike pa moras itak zraven nauciti se uporabo OS-a ali celo dela z
> misko. Seveda je glavni problem tukaj uporabnik sam. Dokuementi
> obstajajo ampak volje ni (ali pa casa, OK).
Jaz pri poucevanju 7 skupin (polovic razredov) gimnazijskih razredov prvih
letnikov informatike nimam vecjih tezav. Dijaki in dijakinje so prehod na
Linux&KDE&OOo&Mozilla sprejeli brez stresov; se vec: navduseni so nad
spremembo in idejo, da jim za vaje doma ni treba uporabljati piratksih
programov ali placevati dragih licenc. Verjetno je odvec debata o
stabilnosti samega sistema in enostavnosti vzdrzevanja. Skratka: za
uresnicevanje ucnih nacrtov lahko potrdim, da je omenjena kombinacija
primerna resitev.

Kljub temu je MS Slovenija na solo poslal paket MS Office XP, brez
spremenega dopisa in ne da bi vprasali, ce kdo sploh rabi kaj takega.
Nekje je pac bil sklenjen posel in dogovor glede tega.

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 538 12 65;  +386 (0)2 538 12 66