[LUGOS] gov.si na linux

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Mar 2 14:39:28 CET 2003

Moram reči, da v Pipi s tem skoraj ni bilo problemov...

Surferji razlike sploh ne opazijo, edino kar jim je treba razložit je,
da morajo klikniti 'zvezdico za internet' (mozillino zvezdico seveda :)

... v KUDu so to zelo preprosto rešili tako da so IE ikonco ukradli in
jo uporabili z mozillo, mi pa tega iz principa nismo hotel :)

Prag učenja je kar se tiče takšne uporabe zelo nizek.... imamo celo
X-sever + x-terminale
Najtežje vprašanje je navadno kje je a:...

V ned, 02.03.2003 ob 13:36, je Tic Pavlin poslal(a):