[LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Igor Derzek igor.derzek at volja.net
Sun Mar 2 10:04:02 CET 2003

Hvala za napotke. Postajam boljse volje, ko slisim, da so stvari v
sloveniji ze preizkusene...:)

Konkretno:

- imamo ze nekaj "aplikacij" (beri vnosnih mask) v accessu, ki jih
uporabljamo kot frontend do mdb baz. Te baze niso prav zajetne, zato me
zmogljivosti MySQL ali PosgreSQL ne skrbijo.
- do iste baze bi lahko dostopalo nekaj (predvidoma max 8) uporabnikov
hkrati.

- se vedno pa lahko onemogocim spreminjanje baze vec uporabnikov
"hkrati" (kar, ce se ne motim, pomeni shranjevanje mdb datotek preko
sambe), vendar je to slabsa resitev.
- obstajajo tudi razlicne alternative za frontend (npr delphi), vendar
so ljudje pri nas in na MOP-u, s katerim imamo najvec komunikacije,
opremljeni z accessom, z njim znajo delati, prav tako je pa z znanjem
izdelovanja "aplikacij".

Dovzeten sem za vse alternativne resitve, predlige...

Kot sem ze omenil, bomo danes s kolegi preizkusili nekaj Zavodovih
aplikacij.

Se slisimo!

LP, Igor