[LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Igor Derzek igor.derzek at volja.net
Sat Mar 1 21:26:21 CET 2003

On Sat, 2003-03-01 at 19:14, Gregor Ibic wrote:
> Si mislil access/ovo bazo na sambi?
> Hja, pazit moras na oportunistic locking, da ti uporabniki ne sesujejo bazo.
> Najbolje je to kar izklopit za share na katerem je accessova baza.
>
> LP,
> Gregor

Ne gre za shranjevanje mdb datotek preko sambe - gre za dostop do sql
baznega streznika (MySQL/ PosgreSQL ...) preko odbc. Access ima podporo
za odbc, bojim se pa da stvari ne tecejo cisto gladko -predvsem me
skrbijo accessovi SQL "dialekti".

Stvar mora namrec laufat skoraj tako, kot ce bi imeli m$ sql server. ce
projekt propade, mislim, da v nasem zavodu ne bo druge moznosti za
Linux.

Jutri bomo to preiskusili, ampak vseeno me zanima, ce ima kdo ze kaksne
konkretne izkusnje s tem? Ali pa kdo koga pozna, ki je podobno rec ze
postavljal?