Linux v javni upravi - potrebujem pomoc

Igor Derzek igor.derzek at volja.net
Sat Mar 1 09:10:20 CET 2003

Pozdravljeni,

naj se najprej predstavim: sem Igor Derzek zaposlen na Zavodu RS za
varstvo narave kot informatik. Po osnovni izobrazbi nisem informatik in
tudi na Linux sem presel sele lani jeseni, ko sem imel malo vec casa in
si doma poleg Win instaliral se Suse 8.0....

Skratka, kljub temu da sem novinec in prakticno analfabet na Linuxu imam
v svoji sluzbi moznost vplivati na odlocitve pri postavitvah sistemov.
Ker je omenjeni Zavod nekje na zacetku svojega razvoja in je nekoliko
bolj samostojen od drugih javnih sluzb (ki so pod vplivom Centra za
informatiko), so v njem moznosti za Linux resitve vecje.

Sedaj se odlocamo o nasem prvem datotecnem in SQL strezniku, pri katerem
sem si zastavil cilj - deloval bo na Linux sistemu.

Takoj moram povedati, da so odpori proti Linuxu zelo veliki. K temu
botrujejo predvsem - neznanje, nepoznavanje ter "prodajalci resitev", ki
so vecini primerov zgolj prodajalci hardwera in programskih paketov.
Kljub temu pa sem z veliko vztrajnostjo dosegel, da je sedaj odlocitev
(in tudi ODGOVORNOST) glede sistema odvisna od mene.

Na MOP sicer ze imajo linux streznik - uporabljajo ga meteorologi, vedar
bi bil ta streznik, do katerega bi dostopali uporabniki z Win sistemi
mogoce tudi "preizkusnja" in referenca za Linux pred naslednji
odlocanjem vlade (cez tri leta).

Zanima me, ali ste kot drustvo zainteresirani sodelovati pri projektu?
Sam sicer poznam nekaj "Linux zagnancev", vendar smatram da vec ljudi
vec ve.

Ali lahko racunam na vaso strokovno podporo?

Lep pozdrav,
Igor