[LUGOS] podatki o particji?

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Fri Jun 6 20:20:06 CEST 2003

Zdravo.

> Uporabljam Linux Red Hat 9.0(samostojni trdi disk), in
> me zanima katere podatke o particiji moram napisati
> etc/fstab, da bom imel dostop do particije fat, ki je
> na drugem trdem disku, na katerem so instalirani win

/dev/hdc1       /win        vfat        defaults   1   1

Tako definiras, da se ti ob bootu mounta /dev/hdc1 v /win. Ce nisi
prijavljen kot root, bos imel tezave. Glej man mount.

> xp(druga particija ntfs). Zanima me tudi zakaj mi javi
> gedit napako ko hočem spremenjen file shraniti,
> potem ko sem spremenil njegovo vsebino(ta isti file je
> izvršljiv!)

To je datoteka na NTFS particiji? Ce je tako, potem je to normalno,
kajti zaenkrat je "stabilni" driver samo tak, ki deluje v read-only
nacinu. V jedru je tudi eksperimentalna podpora za NTFS write mode,
samo tega ti res ne priporocam, ker si bos zelo verjetno razmotorkal
particijo. Dve moznosti. Pretvori NTFS v fat ;-) ali pa imej datoteke
na ext3 (ali reiserfs ali kjerkoli pac) ali vfat particiji.

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si