[LUGOS] Login in userji v MySQL bazi

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jun 5 19:19:28 CEST 2003

On Thu, 5 Jun 2003 18:32:06 +0200
Nejc Skoberne <nejc.skoberne at guest.arnes.si> wrote:

> Zdravo.
>
> Hocem imeti userje v MySQLju in ne v /etc/passwd in shadow. Za ostale
> stvari vem kaj moram storiti, da bo delalo (Postfix, ProFTPd, ...),
> edino za prijavljanje v sistem, mi pa ni jasno. Nekaj sem slisal za
> PAM (pa pam_mysql) - v navezi s cim se to potem uporabi, da se userji
> prijavljajo v "shell"?

pam_mysql in nss_mysql, oboje najdes na sourceforge.

za pam_mysql krozijo govorice, da v njem obstjajo memory leaki, nss_mysql se
pa uporablja se manj, tako da znas tudi naleteti na kake 'zanimivosti'.

potem si oglej /etc/pam.d/, fajle ki ze so tam, pa malo preberi readme od
pam_mysql ...

--

Jure Pecar