patenti

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jun 5 01:26:08 CEST 2003

Slučajno me je pot zanesla na spletne strani urada za intelektualno
lastnino naše prelepe republike...

In sem si rekel, če so v Avstraliji patentirali okroglo kolo, če so v
ZDA patentirali kupovanje preko mreže, potem ni vrag, da ni nekomu
uspelo česa sumljivega patentirat tudi v Sloveniji.

Kdor išče, ta najde... med najbolj očitne stvari, ki bi jih človek ne
mogel uvrstiti med izume spada tudi tale:
http://www2.uil-sipo.si/s/ds.dll/00?A=1030046040013d11390000011400

Za najbolj radovedne, naziv 'izuma' je : "MP3 DŽUBOKS", na dnu strani pa
najdete povzetek...

Torej, vsi ki kdaj uporabljate svoj notebook kot mp3 džuboks (ko ga
recimo prinesete na kako zabavo in pustite da ljudje izbirajo glasbo),
ali sploh veste, da v bistvu kršite patent nekoga drugega?

Ko smo že pri tem. Kljub temu, da v Sloveniji zakon pravi, da ni mogoče
patentirat matematičnih postopkov, sem našel vsaj en patent, ki se
nanaša na kriptografijo in izgleda, da je natančno to (ni pa možno
natančno preveriti, ker so na spletu le povzetki).

Zabavno ne?

(upam da ne bo vprašanj o tem kakšno povezavo ima vse to z Linuxom, če
pa vseeno bodo naj se najprej prebere stran
http://petition.eurolinux.org/ )

še naprej lep dan
Andraž Tori