[LUGOS] 1st boot problem

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jun 4 18:39:37 CEST 2003

Howdy!

Marko erak wrote:

> Po instalaciji RH 7.3 se mi ob 1. bootu zadeva ustavi takoj po
> inicializaciji USB-ja (nalaganje modulov).
> Kasneje se ne zgodi nic ... Domnevam, da se ustavi, ker caka na nekaj
> kar potrebuje nek servis ali da le-tega ne more zagnati.

Nekaj podobnega se dogaja z mojim laptopom. Pomaga reset (včasih tudi
večkrat). Je pa problem v USB driverju (če iz /etc/modules.conf izbrišem
"alias usb-controller usb-uhci", potem se to ne dogaja).

Druga varianta: podobno se mi je dogajalo na moji desktop mašini, potem
pa sem v BIOSu USB kar izklopil. Od takrat naprej se to ne dogaja več,
USB pod linuxom pa deluje normalno :) Za kakšen drug OS pa ne bi vedel,
ker ga na dotični mašini nimam.

--
Peace!
  Mkx