[LUGOS] Re: Re: dial on demand in CUPS

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Mon Jun 2 12:26:12 CEST 2003

hojla!

me veseli, da so bli dani napotki usmerjeni v pravo smer... :-)

hm, me pa zanima nekaj - "Listen localhost:631", pri tebi ni bil nastavljen
kot privzeta vrednost? pri meni ja... vsaj mislim, da je bil... ze davno
tega... ;-)

ti s taksno nastavitvijo in "Browsing On" vseno se sprozi dod? sam imam
sirokopasovni dostop, tako, da v tej smeri ne morem eksperimentirati, prek
iptables pa tudi ne zaznavam nicesar, kar bi mi razkrivalo naravo vpliva
taksnih nastavitev... oz. - ce sem povsem odkrit - se mi ravno ne da "igrati"
s pravili, da bi to ugotovil.

hvala za odg.!

lp,
ziga b.