[LUGOS] Bash scripta

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Mon Jun 30 22:53:21 CEST 2003

Hojla Janez,

Monday, June 30, 2003, 10:46:30 PM, si napisal(a):

> kako bi v skripti sprogramiral, da se bi mi vsakic ko jo
> poženem v datoteko bla.log dodala (appendala) vrstica
> v slogu:

> DD.MM.YYYY HH:MM:SS tole_je_pa_tekst_vrstice,_ki_bi_jo_rad_dodal_v_file

Jernej ti je sicer ze povedal resitev, vendar vseeno predlagam, da
vsaj prebrskas kak tutorial o Bashu, saj se bos tako najvec naucil.
Par naslovov:

http://www.lugos.si/delo/slo/HOWTO-sl/Bash-Prog-Intro-HOWTO-sl.html (v
slovenscini !)

http://www.debian.co.nz/tutorials/?page=bashtut

http://pegasus.rutgers.edu/~elflord/unix/bash-tute.html

.. pomagal bi ti verjetno tudi kak seznam pogosto uporabljenih *nix
ukazov:

http://www.nmt.edu/tcc/help/unix/unix_cmd.html
http://www.hgmp.mrc.ac.uk/Embnetut/Universl/unixcmds.html
http://www.indiana.edu/~uitspubs/b017/

, pri cemer za veliko vecino obstajajo 'man' strani (man ukaz), kjer
imas njihovo delovanje podrobno opisano.

                              GreetZ, Stojan