[LUGOS] xMule, Mplayer???

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jun 30 18:37:37 CEST 2003

Zdravo.

> Xmule se mi ne zazene iz konzole!!

Torej ni namescen. wget tarball; tar zxvf tarball; ./configure; make;
make install.

> Imam pa vprasanje za Mplayer, zakaj mi ne dela?

Mplayer je ocitno "command line utility" (vsaj kolikor se da razbrati
iz prilepka).

> tole mi napise v konzoli: (can't open codecs.conf)!!!

Nima veze, ker se je codecs.conf itak nalozil:

> Reading /usr/local/etc/mplayer/codecs.conf: 50 audio &
> 136 video codecs

> Usage:   mplayer [options] [url|path/]filename

Ce bi prebral do konca kar si prilepil, bi lepo videl tole kar tukaj
zgoraj pise. Torej "mplayer file.mp3", pa bo muzika.

>  * * * SEE THE MAN PAGE FOR DETAILS, FURTHER
> (ADVANCED) OPTIONS AND KEYS * * *

To je pa seveda obvezno ctivo, preden vprasas pomoc na listi.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si