empetri jeba

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Jun 30 11:38:56 CEST 2003

Pozdravljeni,

na debian kišti se mi nabira huronska količina empetrijev So bolj ali
manj sortirani po izvajalcih in albumih, pri čemer je vsak album v
svojem direktoriju. Nekatere datoteke imajo unix-friendly imena (=brez
presledkov in ostalih motečih znakov), druge pa ne. Rad bi jih spravil
na skupni imenovalec.

Programu abcde sem ukradel funkcijo mungefilename(), ki se glasi takole:
sed s,:,\ -,g | tr \ / __ | tr -d \'\"\?\[:cntrl:\]

Sedu vržem nekaj na stdin, na stdout dobim željeno obliko nečesa. Sedaj
bi pa rad napisal bash skripto, ki bi se sprehodila po vseh datotekah in
poddirektorijih na podani poti in preimenovala vsako reč, ki jo najde.
Žal sem v bashu gol in bos. Nekaj sem čaral s find in xargs, pa mi ni
ratalo. Se komu ljubi napisati domačo nalogo namesto mene?

LP,
Uroš