[LUGOS] Wine, VNC

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Sat Jun 28 23:35:24 CEST 2003

On Fri, 27 Jun 2003, Metod Kozelj wrote:

> Čisto možno, da je vrstni red ukazov pomemben (jaz ne poganjam VNCja,
> tako da samo špekuliram). Poizkusi ukaza zamenjati (tako da bo prej
> pognal Xvnc, potem pa vncserver).

JOJ JOJ JOJ JOJ!!! Bluzite vsi po vrsti!!! :)

VNC se zažene tako, da je 'vncserver' pravzaprav wrapper za Xvnc, torej se
NE SME poganjat obeh. Poganjat je treba vncserver, in sicer tako, kot sem
že napisal. Če PATH pri tem ni nastavljen, se pa stvar porihta tako

PATH="$PATH:/usr/X11R6/bin:/usr/local/bin:/pot/do/necesa/drugega"

Med potmi morajo biti dvopicja, ne presledki, kot se je to utegnilo
zgoditi (!). Da se ne bomo tukaj matrali in ugibali, kaj je v $PATH in kaj
ne ter kaj bi moralo bit, pa ni, naredi kot uporabnik takole:

$ echo $PATH
/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/usr/X11R6/bin:...[snip]

To bo izpisalo PATH, s katerim ti vncserver preverjeno deluje. Potem samo
vstavi tole v ukaz, ki smo ga že zapisali, torej

su -c uporabnik "PATH=[tukaj] /usr/local/bin/vncserver"

In namesto [tukaj] napiši tisto, kar je sproduciral "echo $PATH". Uh, oh.
Za zadevo preverit ti NI TREBA vsakič bootat računalnika, ker je to
zamuden postopek, temveč samo kot root poženi ta ukaz in poglej, kaj se bo
zgodilo.

Lep pozdrav,
Andrej