[LUGOS] Wine, VNC

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Jun 27 18:53:58 CEST 2003

Howdy!

Simon Štriker wrote:

>Sem vnesel zgornji dve komandi. Sedaj mi pa ob bootanju izpiše sledeče:
>
>vncserver: couldn't find "xauth" on your PATH.

Hmmm ... tole je pa čudno. Ali imaš xauth kje na sistemu (običajno je na
/usr/X11R6/bin)?

>Fatal server error:
>Couldn't add screen

Čisto možno, da je vrstni red ukazov pomemben (jaz ne poganjam VNCja,
tako da samo špekuliram). Poizkusi ukaza zamenjati (tako da bo prej
pognal Xvnc, potem pa vncserver).
Za dobro mero pa daš lahko vmes še en "sleep 10" ... da bo imel Xvnc čas
da zaživi preden ga vncserver poizkusi uporabljati. Čeprav tole zadnje
najbž ne bi smelo biti potrebno.

>Sploh ne razumem, zakaj stvar ne deluje. Ker če pa se prijavim kot user in
>poženem "vncserver" pa deluje brez problema.

A v tem primeru pa ne rabiš poganjati Xvnc? Kakšne nastavitve za PATH pa
imaš, kadar si prijavljen kot upoabnik? Morda pa moraš dodati še kakšen
direktorij v PATH v zgoraj citiranih ukazih ...

Peace!
  Mkx