[LUGOS] Wine, VNC

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Jun 27 09:20:37 CEST 2003

Howdy!

Simon Štriker wrote:

>Sem preveril! Samo sem ugotovil, da je nekje drugje problem.
>
>Ker če naprimer v /etc/rc.d/rc.local vnesem:
>
>su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/vncserver
>/usr/local/bin/Xvnc"

Zgornji ukaz je malo mimo. Ti z zgornjim ukazom poženeš vncserver, pri
tem pa mu podaš kot prvi argument pot do Xvnc. V resnici moraš pognati
dva programa. Bodisi tako, da izvedeš dve vrstici:

su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/vncserver"
su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/Xvnc"

Ali pa da vse skupaj poženeš v eni vrstici:

su uporabnik -c "PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/vncserver; PATH=$PATH:/usr/X11R6/bin /usr/local/bin/Xvnc"

Pri tem moraš biti pozoren na tisto podpičje vmes. Predlagam prvo
varianto (dve vrstici), ker je dosti bolj pregledno. Pa še lažje
spreminjaš vrstni red.

--
Peace!
  Mkx