FreeS/WAN 2.0 in windows 2000 kot client

Andrej andrej at rikom.si
Thu Jun 26 13:44:40 CEST 2003

Pozdrav!

Uspel sem vzpostaviti ipsec tunel med dvema linux masinama z uporabo
public/private rsa key-a - zadeva deluje brez problebom. Sedaj pa me
zanima, ce lahko zraven dodam se Windows 2000 clienta
(road warrior, brez subneta zadaj), ki bo tudi uporabljal rsa key-e ali
moram patchat FreeS/WAN in uporabit X.509 Certificate? Sem zacetnik v
ipsec-u, tako, da verjetno sprasujem bedarije.

Kaksen HOWTO oz. odgovor, ce je to sploh mozno bi bil zelo dobrodosel.

Hvala za vaso pomoc in lep pozdrav,

	Andrej.