Novi f-prot

Bojan Seničar bojan.senicar at siol.net
Sun Jun 22 16:50:23 CEST 2003

helo

A  je kdo imel tezave z instalacijo  zadnjega f-prota za linux ? verzije do 4.0 so se lepo instalirale zadnja pa mi javi
failled dependencies:
perl(IO::File) is needed by fp-linux-ws-4.0.0.1
perl(IO::Socket) is neede .......
perl(strict) is .....

Poizkusil sem na SUSE-tu 7.3, 8.2 pa je enako. Po CD-jih sem poiskal in zinstaliral vse kar je v je disalo po perl IO pa sem brez uspeha.
 Any idea..?

Pa se nekaj. Tisti ki ste bolj SUSE majstri, a mi lahko kdo pove kje lahko dolocis ali se neka zadeva starta ob zagonu masine. Uporabljam v glavnem server zadevo tako da je brez grafike na SUSE 7.3. Tam si v yast-u lepo dolocil start_neki=yes ali no. V 8.2 pa tega ne najdem vec.

LP

Bojan