Notebook IPC

Kham drkham at educy.si
Fri Jun 20 19:20:48 CEST 2003

Lep pozdrav vsem ...

Takle je moj problem: inštaliral sem Debiana Woodyja na prenosnika IPC
N340S8. OK.
Vse lepo in prav, a kaj, ko sem moral za inštalacijo uporabiti znanji
monitor. Na vgrajenem se namreè vidijo samo nekakšne èrte, ki se premikajo
glede na sliko - nekako tako, kot da bi bila slika na LCD zaslonu kakih
100x poveèana.

Sicer pa je tudi na zunanjem monitorju tekstovno naèin dokaj èuden (spodaj
stisnjene vrstice, potem ena moèno razširjena in ostale OK.

Zanima me, ali je mogoèe ta prikaz kako popraviti, da bo tekstovni naèin
deloval na LCDju in morda še kakšen nasvet glede X ...

... Iztok