[LUGOS] Antivirus

Simon Tomazic simon at aborigin.net
Fri Jun 20 14:02:18 CEST 2003

Pozdravljen,
lahko pa tudi resis z Qmail-Scanner, link http://qmail-scanner.sourceforge.net.
Ker sem to instaliru vedno na FreeBSD-ju mi je prav prisel tale link
http://www.orchardlabs.com/library/freebsd/qmail-scanner.
Ker pa so stranke hotele videti kolk mailov je Qmail-Scanner zaustavil in
kaateri so bili najbolj pogosti sem se namestil se Qmail-Scanner Statistics
(QSS), najdes na naslovu http://sourceforge.net/projects/qss/.
Upam da ti bo kaj od tega pomagalo.

--
LP