[LUGOS] rw/ro

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Jun 19 19:06:11 CEST 2003

On Thu, 19 Jun 2003 09:12:16 +0200
Jernej Vodopivec <Jernej.Vodopivec at atrp.si> wrote:

> Poskusil sem s kernelom 2.4.21 pa tezave ponovijo..
> dmesg pravi:
> journal_bmap: journal block not found at offset 12 on ide1(22,1)
> Aborting journal on device ide1(22,1).
> ext3_abort called.
> EXT3-fs abort (device ide1(22,1)): ext3_journal_start: Detected aborted
> journal
> Remounting filesystem read-only
>
> e2fsck mi sicer pravi, da je struktura poskodovana, a jo uspe popraviti..
> ko ga se enkrat pozenem, ko je preveril strukturo, ne najde nobene napake
> [...]

lahko poves verzijo e2fsckja? ker tole mi smrdi, kot da se ne zna cisto
dobro hendlat ext3.

je poleg tega v logih se kaj drugega? kak ide dma timeouti ali kaj podobno
nagravnznega?

poskusi z zadnjim fsckjem (e2fsprogs.sf.net), sicer ti priporocam listo
ext3-users at redhat.com.

hm, sicer pa en hitr google vrne precej zanimivosti:
http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-8859-1&q=journal_bmap%3A+journal+block+not+found+at+offset&btnG=Google+Search

si kaj zanimivega pocel s to particijo? :)

--

Jure Pecar