[LUGOS] freeswan in kernel 2.2.16

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jun 18 17:18:07 CEST 2003

Zdravo.

> Sej pol je pa ze bolj smiselno dat gor ta nov slack. Samo bojim se, kako bo
> to masina prenesla. Mam namrec 486 s 16Mb rama. Zgleda, da mom moral
> nasparat za novo masino.

Ja, 486 je pocasen. :) Kaksno funkcijo pa ima/bo imel ta racunalnik?
Za VPN-janje je res malo "svohcen". No, prav nevem kaksnega
racunalnika pa spet ne potrebujes. Jaz na Pentium 120MHz 16MB RAM, 1G
disk cisto lepo laufam ProFTPd, Sambo, dhcpd, lpd, HylaFAX, FreeSWAN,
Sendmail (ki resda ne prejme 1k mailov na dan), Webmin. Kar je po
mojem kar precej navlake glede na to konfiguracijo. :)
Torej ne potrebujes sparat prav dosti. Pravzaprav verjetno sploh ne
nucas sparat. Po mojem bi se dalo kakega P133 32RAM dobit kje zastonj.

> Aja pa hvala za hiter odgovor.

That's the list for. :)

--
Nejc Skoberne