[LUGOS] Remote administration

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jun 18 14:46:50 CEST 2003

Zdravo.

> Zakaj je Webmin bolj pri koncu? Zato ker je pac se en "servis" vec na
> sistemu, in to pripomore k "nevarnosti".

No, v bistvu sem nekaj pozabil. Zelo varna in zelo uporabna resitev je
Webmin + SSL + IPSec tunel. Torej ti vzpostavis IPSec povezavo s streznikom,
ki ga administriras, potem pa na strezniku laufas Webmina (seveda
primerno pofirewallanega - tako da lahko samo ti preko IPSeca gres
gor). To je verjetno ena boljsih resitev, ce zelis administratorski
"GUI".

--
Nejc Skoberne
Grajska 5