[LUGOS] Re: SiOL in routanje lokalnih IPjev

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jun 18 08:51:25 CEST 2003

Howdy!

Nejc Skoberne wrote:

>To, da se _meni_ routa 192.168.0.0/16, 10.0.0.0/8, ... preko "default"
>route, je meni cisto vsec. Ni mi pa vsec, da me tudi SiOLov router
>nekam zrouta. (Po mojem, bi me ne smel nikamor.)

Ja, tukaj pač nastopijo težave. V osnovi je to tvoj problem, ker pač ti
naslovi *morajo* biti privatni. Torej jih v osnovi *ti* ne bi smel
routati ven iz svojega omrežja. Sicer pa rahlo dvomim, da jih SiOL routa
ven iz svojega omrežja (pri tem je tvoja ADSL mašina in vse zadaj v tem
primeru del SiOLovega omrežja). Morda pa tudi.

Nekaj let nazaj je tudi Arnes take naslove routal nekam v Michigan, US ...

--
Peace!
  Mkx