[LUGOS] Re: SiOL in routanje lokalnih IPjev

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jun 18 07:45:15 CEST 2003

Howdy!

Nejc Skoberne wrote:

>Ampak... ali je to "prav"? Mislim, jaz _nocem_ imeti route do nobenega
>ne-mojega lokalnega IP naslova (torej takega v rezerviranem range-u).
>A je to povsod tako in je to "stalna praksa" ali kako? Kaj pravi
>ARNES?

To je inherentno pravilno.

Na vsakem računalniku imaš nekaj rout. Impliicitno je določena tista za
lokalno omrežje (glede na IP interfaca in mrežno masko). Potem je
običajno ena 'default' routa. In morda še kaj. In logika je taka, da
vse, kar računalnik ne zna routati eksplicitno, pošlje default routerju.
Če ti to ni všeč, potem moraš flitrirati pakete.

--
Peace!
  Mkx