[LUGOS] adsl problem

Sebastjan Kompare sebastjan.kompare at siol.net
Tue Jun 17 12:41:00 CEST 2003

Torej, ne moremo ti kaj prida pomagati, če ne opišeš svoje konfiguracije in
nastavitev. Kot drugo, ni normalno, da se ti to dogaja, vendar nisi edini in
se temu ne da izogniti. Na Siolu to pač ni definirano kot problem, ampak le
kot ''teženje'' uporabnikov. To se dogaja na vseh sistemih ne samo na
LINUX-u. Imel sem vse od DOS-a, Win 3.11, Win 95, Win 98, Win 2000 in na
koncu Win Xp home in jasno SuSE Linux 7.2 in 8.0, in od 98-ke naprej so
težave z ADSL-om. Dejstvo je, da je tehnologija kakeršna je in da lahko na
Siolu delajo z uporabniki kar s jim zahoče, ker konkurence v manjših krajih,
kjer ni kabla, preprosto ni. Ne rečem, da so vsi slabi fantje, ampak na
žalost moram v tem pimeru posplošiti zadevo. Torej odgovor: ne splača se.

LP,
Sebastjan