Ntfs dovoljenja

Marko Žerak marko.zerak at uni-mb.si
Mon Jun 16 14:38:30 CEST 2003

Pozdravljeni!

Zanima me, kako lahko do NTFS particije dostopam kot normalen uporabnik.
Particije sem dodal v /etc/fstab z opcijama uid=0 in gid=500 (grupa v
kateri so uporabniki). Ko se particiji ob bootu mountata se dovoljenja
na mountpointu skrijo tako, da ima samo root read in execute dostop in
lahko edini cd-ja v ta direktorij. Vsebina direktorija ima sicer pravo
lastnistvo, vendar je dostop prav tako omejen na lastnika (=root).

Kako omogociti uporabnikom, da bodo videli ta disk ?

lp Marko