postfix

Bojan =?8859_2?B?U2VuaT9hcg==?= bojan.senicar at siol.net
Mon Jun 16 09:43:45 CEST 2003

Hi

Uporabljam postfix za mail. Malo sem se igral amavisom zraven in protivirusnim
programom. V main.cf sem dodal content_filter = vscan  in in v master.cf
odkomentiral localhost:10025....

Vse mi je lepo delalo. Potem pa se mi je v main.cf nekako dodalo poleg
content_filter = vscandefer_transport =
to vrstico sem zbrisal vendar mi pri startu postfixa se vedno javi eror:

connect to transport vscandefer_transports =: no such file or directorij.

Postfix sem odinstaliral, pobrisal postfix direktorij in ga nazaj z instaliral
po defoltu pa se napaka ponavlja

Lp