[LUGOS] Procesor

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Sun Jun 15 20:47:54 CEST 2003

Zdravo.

> Na splošno KDE, Gnome je precej len. Npr. Open Office: v Linuxu se mi
> nalaga približno 15s. V Win98 z istim procesorjem (zdaj imam PII-350;)
> mi Word nalozi v cca. 5s;). Veliko je se programov s podobnim hitrostnim

Ne mores primerjat OO ter MS Worda. Primerjaj OO for Win32 ter OO for
Linux. Sploh pa poskusi najnovejso 1.1 beta2 verzijo, ki je - (a je?)
hitrejsa od 1.0.

> Čudi me to, ker procesorja nisem overclockau. Tudi hlajen je bil kar
> solidno.

Kakorkoli obrnes, je tezava s tvojim hardware-om in ne z Linuxom.
Ocitno je bil se premalo hlajen. (Kot je recimo moj Athlon 1333, ki
sedaj - ko je poletje - ceprav s cisto brand new copper core
ventilatorjem ne dela pri temperaturi nizji od 60°.)

--
Nejc Skoberne
Grajska 5
E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si