[LUGOS] Procesor

Tadej Poberaj tadej.poberaj at volja.net
Sun Jun 15 20:29:02 CEST 2003

Na 1055699450, 2003-06-15 ob 19:50, je polz napisal(a):
> To, ali lahko gladko premikas okna po zaslonu, ni merilo njihove hitrosti.
>
> Povej, kateri programi so bili pocasnejsi.
Na splošno KDE, Gnome je precej len. Npr. Open Office: v Linuxu se mi
nalaga približno 15s. V Win98 z istim procesorjem (zdaj imam PII-350;)
mi Word nalozi v cca. 5s;). Veliko je se programov s podobnim hitrostnim
rangom:).. Drugače pa v konzoli ko nimam pognanih X-ev zadeva kar šiba.
Spomina imam 256+64MB.

> Ne overclockaj.
> Linux ne spreminja frekvence / napetosti / i.pd., tako da bi se ti procesor
> v vsakem primeru po malo daljsem obremenjevanju scvrl. Prav ti bodi ;).
Čudi me to, ker procesorja nisem overclockau. Tudi hlajen je bil kar
solidno.

> Ali pa kupuj vsak mesec nov procesor - po moznosti tudi vsak mesec drugo
> arhitekturo, da bo bolj zabavno ;).
Mislim da mi to početje ni ravno v zabavo, predvsem iz finančnega
stališča gledano ne!;)