[LUGOS] majordomo

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Jun 12 14:31:14 CEST 2003

S tem se čisto ne strinjam. Meni osebno paše, da dobim odgovor nazaj.
Včasih postam zadevo z weba in mi paše, da dobim tudi moje vprašanje na
listi. Zadeva je sploh bolj pregledna, će uporabljaš thread view.

Sicer pa si danes lahko v vsakem (vsaj večini) klientov nastaviš vhodne
filtre. Tam nastavi, da tvoje vprašanje s te liste enostavno pobrišeš.
Lažje je pobrisati višek, kot ustvariti nekaj česar ni.

Roko na srce pa verjetno ne boš postal nekih x-GB kar bi ti žrlo prostor
na disku.

LP, Goran

V čet, 12.06.2003 ob 12:12, je Klemen Humerca poslal(a):