[LUGOS] compaq & raid

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Jun 10 17:50:06 CEST 2003

On Tue, 10 Jun 2003, Jernej Vodopivec wrote:

> A ima kdo kaksno idejo, kako bi lahko instaliral linux na nek star
> streznik od Compaqa (Proliant 1500), ki ima vse diske v raid polju (compaq
> smart scsi array controller). Poskusil sem z RedHatom, pa jamra, da nima
> dovolj rama (128MB), Suse pa obvisi ob bootanju.
> V postev tako pomoje pride le Debian, kjer lahko zbootam do shella in ...?

Za Proliant 1500 sicer ne vem, sem pa nedavno uspesno instaliral Debiana
(woody) na Proliant DL 380 G3, ki ima prav tako RAID kontroler, za
katerega se mi zdi, da skrbi isti driver. Kar se tice tega RAID
kontrolerja, sem vse probleme resil, ko sem vzel rescue in root disketi z
oznako bf2.4 (prvi poskus je bil s compact).

Nekoliko vecji cirkus je sicer bil okoli driverja za mrezo (HP NC7781
Gigabit Server Adapter), za kar sem moral na eni drugi masini prevesti
ustrezni modul, ga spraviti na disketo in potem v nekje v zgodnji fazi
Debianove instalacije (se preden zacnes delati particije) to naloziti iz
diskete.

On Tue, 10 Jun 2003, Metod Kozelj wrote:

> 2.4 naprej) za to obstaja poseben driver (Compaq Smart 5xxx). In potem
> dostopaš do posameznih particij preko /dev/ida/cXdYpZ .... pri čemer so

Hmm, pri meni je to /dev/cciss/cXdYpZ.

> Zelo dvomim, a ima katerakoli distirbucija v instalacijskih imagih že
> kar podporo za tale raid. Če se prav spomnim, sem ob inštalaicji RedHat

Debian woody bf2.4 bi naj to imel.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/