[LUGOS] video nazdzor objektov

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Jun 10 16:08:53 CEST 2003

Izkušenj ne, sem se pa slinil in sanjal o rešitvah:

http://www.linuxmedialabs.com/

tam pod products imajo kartice, ki so namenjene video nadzornim sistemom
po relativno ugodnih cenah... (175$ za 4 multiplexed, oziroma 400 za 4
full framerate/8 multiplexed)...

kakor piše pride zravn tudi CD z uporabnimi toolsi (motion detection),
da lahko z nekaj igranja izdelaš celo rešitev za svoje potrebe

prav tako imajo že sestavljene sisteme, sam tist je mal dražji, pa še
pošiljanje po pošti je verjetno frka...

čao
andraž