[LUGOS] compaq & raid

Gasper Lakota - Jericek gasper at bsnet.dhs.org
Tue Jun 10 13:53:21 CEST 2003

V tor, 10.06.2003 ob 12:42, je Jernej Vodopivec poslal(a):
> Zivjo!
> Verjetno sem se malo nerodno izrazil.. shell lahko pozenem le iz
> Debianovega menija pri instalaciji - menija, kjer kreiras particije,
> izbiras hostname, jezik in vse podobne zadeve.. ne morem niti
> izbrati/kreirati particije kamor bi instaliral, saj ne morem dostopati
> do nobenega diska..
> lp!

Poskusi tele linke:
http://www.cpqlinux.com
http://www.rock.lug.net/rockdocs/RedHat73Proliant1500.html
(Naslednji link je v francoscini, pise pa notri, da za instalacijo
woodyja uporabis bf24 image. Kako to nardit? Ko se ti pojav LILO prompt,
napises not: bf24 in prtisnes enter)
http://lists.debian.org/debian-user-french/2002/debian-user-french-200208/msg00312.html

lp,
Gašper