[LUGOS] Rescue & grub

Goran Kavrecic gorank at email.si
Mon Jun 9 16:47:26 CEST 2003

problem je, da ne najdem grub-a.

kot vidiš spodaj grub.conf je na disku in sem ga tudi preveril - je pravi.
nisem pa našel grub, grub-install, man grub

Kako je to možno? Sistem je bil normalno delujoč(z grubom)?
Na drugi mašini(ista dist.) sem nažel grub v /sbin, na sesuti ga pa ni.

Kaj se bo zgodilo, če v rescue načinu namestim grub na chroot-an sistem?

LP, goran