[LUGOS] RedHat 9 - prvi koraki in zulji

Gregor Pirnaver gregor.pirnaver at email.si
Mon Jun 9 09:54:39 CEST 2003

On nedelja 8. junija 2003 23:17, Miha Tomsic wrote:
> Jaz sem ta tednen presel z Debiana na RH9 in KDE.

Zakaj nisi prešel na Mandrake? Za primerjavo:

> - Masina je ratala prav zalostno pocasna (prej nisem
> uporabljal KDE-ja, ampak fvwm2 -- ¨oj, hitrosti, moja,
> kam odsla si, kje si?¨)

Vključuje kar nekaj okolij.

> - RH9 se vedno uporablja OSS
> driverje za zvok (ceprav je alsa ze v jedru 2.5, to
> RHjevcev ne gane)

Uporablja Also.

> - XMMS ne podpira odkodirnja .mp3 datoteka in streamov
> (Way to go!)

Podpira mp3, vem pa tudi, da sem poslušal en radio z xmms. S
xine in mplayer lahko predvajaš tudi divx filme.

>- Nastavitev pozarnega zidu mi se ni jasna.

Shorewall (nastaviš v MCC).

> - Nastavitev graficne kartice je gladka, prav tako
> monitor, ampak izbiralnik ne ponudi resolucije 1152x864,
> ki sem jo skupaj z ustreznim modelinom dodal rocno.

Imam nastavljeno točno to resolucijo.

> - Kje najdem Kpackage, ki naj bi bil del KDEja? A obstaja
> kaksen pregledni seznam, kateri paketi se nahajajo na
> katerem CDju? Kako je z APTjem na RH9?

Nekateri uporabljajo tudi APT, vendar tega nisem preizkusil.

Drugače pa dela Mandrake urpmi čisto OK (npr. iskanje po
opisu / imenu, namestitev odvisnosti, samodejna izbira
CDja...).

Za MDK je narejenih kar precej paketov. Trenutno imam
posnetih 3 (uradni) + 5 CDjev (contrib + texstar + plf +
ranger + club + updates) z MDK paketi.

Supermount dela končno brez težav (nič več mountanja disket
in CDjev).

Drugi uporabniki Mandrake Linuxa pa so le korak stran:
http://www.mandrakeusers.org/

lp
--
Gregor @ Mandrake 9.1 -> KDE 3.1.0 -> Kmail 1.5 -> ;-)