[LUGOS] RedHat 9 - prvi koraki in zulji

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Sun Jun 8 23:47:25 CEST 2003

On 08 Jun 2003 23:17:57 +0200
Miha Tomsic <miha.tomsic at guest.arnes.si> wrote:

> - Masina je ratala prav zalostno pocasna (prej nisem uporabljal KDE-ja,
> ampak fvwm2 -- ¨oj, hitrosti, moja, kam odsla si, kje si?¨)

yeah ... take it or leave it :)

> - RH9 se vedno uporablja OSS driverje za zvok (ceprav je alsa ze v
> jedru 2.5, to RHjevcev ne gane)

rh ponekod postaja mal konzervativen.

> - XMMS ne podpira odkodirnja .mp3 datoteka in streamov (Way to go!)

ne bos verjel, to povzroca vecino pripomb. se pa strinjam s tabo.

> - Nastavitev pozarnega zidu mi se ni jasna. Kaksen poniter za
> dokumentacijo in nastavitvena orodja? Varnost sem nastavil na high in
> stvati kar solidno delajo)

hm, ne bi vedu.

> !!!
> Evo, zdajle med pisanjem se je masina sesula. :(( (pisal sem mail in v
> ozadju generiral fonte za xdvi)
> !!!

memtest to the rescue?

> - Nastavitev graficne kartice je gladka, prav tako
> monitor, ampak izbiralnik ne ponudi resolucije 1152x864, ki sem jo
> skupaj z ustreznim modelinom dodal rocno.

iirc je precej weird resolucij na voljo? ta spada med bolj standardne ...
bom pocekiral ob naslednjem installu.

> - Precej tezav mi povzroca tudi definiranje ustrezne tipkovnice preko
> XKBja. Ima kdo od vas definirano slovensko qwerty varianto (z alt+sicnik
> = sumnik)?

kaj je pa s kdejevim sl keyboardom narobe? :)

> - Kje najdem Kpackage, ki naj bi bil del KDEja? A obstaja kaksen pregledni
>
> seznam, kateri paketi se nahajajo na katerem CDju? Kako je z APTjem na
> RH9?

www.freshrpms.net. mas vse, apt4rpm, apt repozitorij, sinaptic in se kup
bolj in manj koristnih paketov (vkljucno z also) ...

--

Jure Pecar