RedHat 9 - prvi koraki in zulji

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Sun Jun 8 23:17:57 CEST 2003

	Hojla!

Jaz sem ta tednen presel z Debiana na RH9 in KDE.

Prve ugotovitve niso najbolj vzpodbudne.

- Masina je ratala prav zalostno pocasna (prej nisem uporabljal KDE-ja,
ampak fvwm2 -- ¨oj, hitrosti, moja, kam odsla si, kje si?¨)
- RH9 se vedno uporablja OSS driverje za zvok (ceprav je alsa ze v
jedru 2.5, to RHjevcev ne gane)
- XMMS ne podpira odkodirnja .mp3 datoteka in streamov (Way to go!)
- Nastavitev pozarnega zidu mi se ni jasna. Kaksen poniter za
dokumentacijo in nastavitvena orodja? Varnost sem nastavil na high in stvati
kar solidno delajo)

!!!
Evo, zdajle med pisanjem se je masina sesula. :(( (pisal sem mail in v
ozadju generiral fonte za xdvi)
!!!

- Nastavitev graficne kartice je gladka, prav tako
monitor, ampak izbiralnik ne ponudi resolucije 1152x864, ki sem jo
skupaj z ustreznim modelinom dodal rocno.

- Precej tezav mi povzroca tudi definiranje ustrezne tipkovnice preko
XKBja. Ima kdo od vas definirano slovensko qwerty varianto (z alt+sicnik
= sumnik)?

- Kje najdem Kpackage, ki naj bi bil del KDEja? A obstaja kaksen pregledni
seznam, kateri paketi se nahajajo na katerem CDju? Kako je z APTjem na RH9?

No, tole so zulji, ki me zaenkrat bolij.

Pa srecno,

	Miha...