[LUGOS] gedit?

urban doltar urbandoltar at yahoo.co.uk
Sat Jun 7 16:08:52 CEST 2003

 --- Nejc Skoberne <nejc.skoberne at guest.arnes.si>
wrote: > Zdravo.

> javi
> podatke o
> file
> delam
>
> A s kaksnim drugim editorjem dela? (Recimo pico ali
> joe v konzoli...)
>
> --
> Nejc Skoberne
> Grajska ulica 5
> SI-5220 Tolmin
> E-mail: nejc.skoberne at guest.arnes.si

Pice in joe-a sploh nimam instaliranih!!

Zakaj se mi ne prikaže datoteka hda5. ki jo imam v
/mnt shranjeno isto kot cdrom in floppy, v hitrem
menuju(desni klik). V fstab sem pa napisal tisto kar
si mi predlagal samo da sem namesto /win napisal
/mnt/hda5!!!Dela vse normalno, vse datoteke ki jih
imam shranjene na fat-u se mi lepo prikažejo!!

Lp urban