bash in trapiranje signalov

Gregor Malensek gregor.malensek na abakus.si
Pet Jun 6 11:41:02 CEST 2003

Ali kdo ve kako trapirati SIGHUP signal v child procesu v bash skripti?
Situacija je sledeča imam neko skripto s1.sh, ki zalaufa drugo s2.sh
skripto. Sedaj, ko se skripta s2.sh izvaja lahko trapiram SIGINT ali SIGTERM
signal(Ctrl+c). Nikakor pa mi ne uspe trapirati SIGHUP signala, ki se
sproži, če nasilno zaprem terminal emulator iz drugega računalnika.

Predvidevam, da je problem v tem, ker skripta s1.sh sproži kreira child
proces za skripto s2.sh, saj če trapiram SIGHUP signal v skripti s1.sh le to
lahko ujamem. Vendar v tem primeru child proces dobi kar PPID 1 za parent
proces in nadaljuje izvajanje. Pomislil sem že na rešitev, da bi, ko
trapiram SIGHUP v parent procesu pobil tudi child proces s SIGHUP vendar ne
vem, kako najti ta child proces iz parent procesa.

Dodatne informacije o seznamu lugos-list