[LUGOS] some more bash

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Tue Jul 8 11:14:19 CEST 2003

> Hja, hmmm ... odvisno od tega, na kakšen način to uporabljaš.
> Recimo, da imaš *bash* skripto. Potem pa znotraj nje ene 812-krat
> izvedeš iskanje gesla iz /etc/passwd. In vsakokrat mora bash narediti
> fork() in execve(). In je kar nekaj razlike, če poganjaš
> kratek program (cut) namesto daljšega (perl). Zna biti, da bo
> skripta precej hitrejša.

Če imaš skripto, ki 812-krat poganja program za iskanje po /etc/passwd,
potem se pač pomatraš in prepišeš celo zadevo v Perl.

> Drugo pa je, če uporabljaš recimo perl za veliko stvari. V tem primeru
> pač ne boš naredil bash scripte temveč *perl skripto*. In takrat te
> najbrž res ne bo zanimalo, kako velik je osnovni interpreter:

E, vidiš!

> perl: 787kB + libc + libdl + libm + libnsl + libcrypt + libutil
> bash: 528kB + libc + libdl + libtermcap

Sicer se pa čisto strinjam - če se da problem rešiti z trivialnističnimi
orodjeci, potem se ga tudi splača rešiti tako. Ampak jaz tistega 'if uid >
500' nekako ne znam spraviti v en navaden cevovodek, ki bi se začel s 'cut'.
Je pa čisto možno, da se da.

Pozdrav,
    Gp

    WinGpT: Driving Lesson One: Shiny side up; rubber side down
OpenBSD SI: http://obsd.17slon.org, http://obsd.17slon.org/list