Postfix cvetke

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jul 7 09:46:55 CEST 2003

Zdravo.

1. Laufam latest Postfix. Postfix sprejema posto za vec domen. V
/etc/postfix/virtual lahko nastavim virtual aliase. Vendar: vzemimo
dve domeni: domena1.si in domena2.si. Ce uporabniku "janez" posljem
mail na janez at domena1.si ALI janez at domena2.si, bo v obeh primerih
dobil posto. Jaz pa bi rad, da bi jo dobil samo ce posljem mail na
enega od teh dveh naslovov, v nasprotnem primeru pa dobim porocilo o
napaki. V Sendmailu se je to nastavilo v virtusertable (no such user
here), vendar ni ravno "lepo", da je potrebno za vsakega uporabnika in
za vsako domeno, ki se njega ne tice, dolociti "no such user here". A
se da kako nastimati, da po defaultu (ce ni nobenega aliasa), dobim
porocilo o napaki? Torej da mi je potrebno nastaviti samo "prave"
aliase?

2. A mi lahko nekdo na hitrico spet napise (pred kaksnim letom sem ze
spraseval o tem), kako bi s Postfixom filtriral recimo vsa sporocila,
ki vsebujejo dolocene datoteke, recimo ".avi". Ali je mogoce, da bi ta
te priponke celo "on the fly" odstranil?

Hvala.

--
Nejc Skoberne
Grajska 5