Man page unicen

Peter Gracar who.knows at email.si
Sun Jul 6 01:09:03 CEST 2003

Instaliran imam RedHat 8.0. Ker je podpora za ATI kartice precej nizka,
sem mogel instalirati gonilnike iz njihove strani. Ti so mi ob
instalaciji unicili tipkovnico, saj je leta postala US. Stvar sem
spremenil nazaj na SI, šumnikov pa to ni vrnilo. Zato sem ponovno
inštaliral tudi samo knijižico znakov. To je stvari popravilo. Šele
sedaj pa sem ugotovil, da mi je to uničilo man page, saj se tam sedaj
pojavljajo sami kvadrati in neznani znaki.

Ali mi lahko kdo pomaga? Sem namreč popoln začetnik (na Linuxu 2 tedna).