[LUGOS] mpeg kartica

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jul 3 15:02:27 CEST 2003

Na 1057218777, 2003-07-03 ob 09:52, je Andrej Vracar napisal(a):
> zdravo
>
> ali pod  linux-om  delujejo  mpeg kartice za zajem analognega  videa  in
> kako jo usposobiti

da, vse deluje - mjpeg , mpeg1&2 in mpeg4 ...

Obstajata dva proizvajalca... Linux Media Arts in Linux Media Labs, ki
pa imata dost podobno ponudbo (če ne celo enako?)

http://www.lmahd.com/
http://www.lmahd.com/IO.html
in
http://www.linuxmediaarts.com/

  * LMLM4 the world's first Linux MPEG-4 encoder for high resolution
    real-time video applications  NEW !!!
  *
  *
  * MJPEG Capture/Playback LML33 PCI boards family with hardware
    Compression/ Decompression - the only Linux MJPEG cards in
    production - compare to IOmega Buz or Pinnacle DC10.

Kaj boš pa delal?

Če boš kaj od tega nabavil, me zelo zanimajo izkušnje, ne glede na to a
bo šlo za video montažo, al kak nadzorni sistem. Share please.

Aja, nikar ne nabavi Pinnacla, ker sem se pozanimal direktno pri njih,
in po domače povedano ne jebejo linuxa sploh in ga po njihovih besedah
ne bodo 'for forseeable future'. Če kdo zanj napiše driverje je to zgolj
po pomoti.

Čao
Andraž