Evolution in spamassassin

Miha Tomsic miha.tomsic at guest.arnes.si
Wed Jul 30 22:14:48 CEST 2003

	Hojla!

V Evolutionu sem namestil spamassasin za filtriranje pošte. Deluje kar
solidno, čeprav precej počasi. :(

Imam pa en problemček, ki mi ga še ni uspelo rešiti. Spam, ki prihaja na
dopisne sezname in ga najprej prefiltrira spamassasin (in vrže v mapo za
spam), prav tako še vedno filtrirajo in posortirajo tudi ostali filtri,
tako se ta spam (ki ga spamassassin uspešno prepozna) znajde tudi v mapi
posameznega dopisnega seznama.

Mislil sem, da bo pomagala, če SA filtru (pravilu) poleg 'move to
folder' dodam še 'delete', pa ni pomagalo.

Ima kdo kakšen nasvet?

RH 9, Evolution 1.2.2, spamassassin 2.44

Hvala in srečno,

	Miha...