[LUGOS] NAT-T + se kaj

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Wed Jul 30 11:30:40 CEST 2003

Zdravo.

> po defaultu ipsec passtrough kvari nat-t komunikacijo. tako da nimam
> passtrougha.

Uporabljas iptables? Kako pa si PassThrough izklopil? Tega ne razumem.

> natt za winxp je mislim ze zunaj. vceraj sem ga skinu kot update. vendar ga
> ne uporabljam
> ker rabim virtual ip.

Tudi jaz sem ravnokar downloadal, vendar tisto ni NAT-T za IPSec
temvec:

"The Advanced Networking Pack for Windows XP is a set of platform
technologies designed for the use and deployment of advanced
networking solutions. It includes an updated IPv6 stack supporting NAT
traversal for IPv6 applications an IPv6 firewall, and a peer-to-peer
platform for writing distributed solutions."

Torej nic govora o IPSecu?

> CA definitivno eden. kako bi ti imel multi CA, saj to je le zmeda, in se ni
> varno.

OK. Sem si mislil.

> prva varianta mislis da bi imel za eno remote lokacijo na gw cert? to potem
> ni nattano, kajne?
> razen ce ni za nat firewalom. raje to prestavi na firewall in ni problemov

Ne stekam prav dobro kaj hoces reci. CA izda v prvem primeru (ki sem
ga v prejsnjem mailu navedel) 2 certifikata: 1 za FreeSWAN streznik, 1
za vse kliente, ki se gor povezujejo. Kaj ni NATano? Kaj ma veze tukaj
firewall?

> ce pa imas drugo varianto, definitvno vsak user svoj cert, da jih bos lahko
> lovil kdo je kdo.

Aha, torej je drug primer, ki sem ga navedel, najboljsa varianta. OK.

Hvala!

--
Nejc Skoberne
Grajska 5