popa3d

Gregor Malensek gregor.malensek at abakus.si
Mon Jul 28 12:50:02 CEST 2003

Zdravo.

Zelel sem postaviti linux router na slackware 9. Vse lepo in prav. Problem
imam samo pri konfiguraciji popa3d daemona, ki mi noce brati linkov v
/var/spool/mail. Postavil sem si namrec qmail streznik za maile, ki
shranjuje datoteke mailov po home direktorijih. Kolikor sem bral
dokumentacijo o popa3d naj bi bil to feature, da noce brati linkov ampak
bere samo regularne datoteke.
Glede na povedano, sem si zgradil nov popa3d tako, da sem v params.h
popravil vrstico :
#define MAIL_SPOOL_PATH, kot priporočajo (undef this for qmail-style
$HOME/Mailbox mailboxes). No ko sem to naredu, pa mi je popa3d prenehal
delovati.

Na srečo sem si spravil tudi delujoč popa3d. Zato vas sprasujem vse, ki
uporabljate qmail, kako ste resili ta problem?

hvala