[LUGOS] ADSL-START

Aleš Sušnik alesh at domenca.com
Sun Jul 27 12:10:16 CEST 2003

Znaš naleteti na problem, na katerega sem naletel v zadnjem mesecu in pol
dvakrat in sicer, da krožijo okoli ADSL modemi, ki ob primeru, da računalnik
resetiraš ali ugasneš, ter ponovno prižgeš - idealni primer ob izpadu
elektrike, mašine na vzpostavi več nazaj povezave, dokler ne potegneš ven
modema iz elektrike in ponovno nazaj, potem dela normalno.
Po zamenjavi modema, zadeva špila ok. Obakrat je pa šlo za modem od Iskre,
Calysto (oz. Calypso...) ne vem točno...

Lp,
A.