ADSL-START

Marko Kadunc marko.kadunc at eplas.si
Sat Jul 26 17:40:16 CEST 2003

Imam eno težavico
V AT ohišju imam postavljen web server in mail Slackware 8.0
Ko zmanjka elektrike se mi na novo postavi modem in server se seveda sam zažene
(zaradi AT ohišja). Problem je pa v tem da se mi modem dlje časa postavlja kot
računalnik in mi ne zažene adsl.start

Kako bi naredil kakšno skriptico ki bi mi čekirala ali je zagnan adsl-start oz
če je connection spostavljen in če ni da mi požene avtomasko adsl-start

Kajti če pridem osebno do serverja in mu samo peženem adsl-start deluje vse OK
naprej do naslednjega izpada elektrike

P.S. server deluje na drugi lokaciji in je spostavljen remote dostop ker pa je
onemogočeno če server ni na netu!!!

Hvala za vse namige
Marko